Fra januar 2021 blir det enda enklere å være kunde hos Altifiber
Snart får du som kunde faktura hver måned.
Fra januar 2021 blir det enda enklere å være kunde hos Altifiber
Snart får du som kunde faktura hver måned.
For 11. år på rad har Altibox-partnerskapet, deriblant Altifiber, de mest fornøyde bredbåndskundene.
Og i år teller vi ti år med de mest fornøyde tv-kundene også. Da er det bare én ting å si: Tusen takk for tilliten.
Tilbakemeldingene fra deg som kunde er avgjørende for oss, og nå har vi fått på plass noe vi vet flertallet av kundene våre har sett frem imot: Månedlig faktura.
– Dette er noe kundene og vi har ønsket oss lenge, sier Heidi Solli i fakturaavdelingen hos Altifiber.
Enkelt å holde oversikten
Mens du som kunde i dag mottar faktura for to måneder, får du fra januar av en månedlig faktura.
Da faktureres du for inneværende måned og forbruk fra foregående måned. Har du nye tjenester som startet forrige måned, vil dette nå vises med fra-dato på den nye fakturaen.

Punkter fra omleggingen det er verdt å merke seg
Utover at du får månedlig faktura, gjøres det andre finjusteringer som skal forenkle kundeforholdet ditt til oss:
- På Mine Sider hos Altibox får du nå flere muligheter. Der vil du finne oversikt på mottatte faktura og se forbruk.
- Ønsker du å utsette forfallsdato på faktura, kan dette gjøres helt enkelt på Mine Sider fra 2021.
- Samme sted kan du også bestille faktura tilsendt på e-post, samt opprette eFaktura og avtalegiro.
- Du får tildelt et nytt 10-sifret kundenummer. Akkurat dette punktet vil ikke ha noen praktisk betydning for deg, men vi nevner det likevel.
Det er med andre ord god grunn til å tro at også 2021 kommer til å bli et fint år å være kunde hos Altifiber. Vi kommer tilbake med mer informasjon om omleggingen, i januar.