Skip to content

Altifiber Kundesenter

Åpent kl. 08.00–20.00 alle hverdager.
Ring oss på 51 32 49 00

Besøksadresse: Gamleveien 24, Hauge i Dalane
Kontortid på hverdager kl. 09:00-16:00

Kontoret på Evje: Verksvegen 9 B, Evje

mail_FILL0_wght400_GRAD0_opsz24
Send en e-post
ks@altifiber.no
call_FILL0_wght400_GRAD0_opsz24
Ring oss
51 32 49 00
info_FILL0_wght400_GRAD0_opsz24-1
Driftmeldinger
Les mer her
support_agent_FILL0_wght400_GRAD0_opsz24
Døgnsupport for Altibox?
Besøk Altibox Kundesenter
engineering_FILL0_wght400_GRAD0_opsz24
Gravemelding?
Les mer her
location_home_FILL0_wght400_GRAD0_opsz24
Mine sider
Logg inn her
quiz_FILL0_wght400_GRAD0_opsz24
Ofte stilte spørsmål
Finn svarene her
local_post_office_FILL0_wght400_GRAD0_opsz24
Lese e-post?
Logg inn her
edit_note_FILL0_wght400_GRAD0_opsz24
Kontaktskjema
Finner du her
katarzyna-grabowska-sRAWQyoUiVQ-unsplash

Kontakt Altifiber

Send inn skjema under, så tar vi kontakt.
Ønsker du å bestille? Det gjør du her

 

Her finner du svar på ofte stilte spørsmål

Hva lurer du på?

Driftsmeldinger

Driftsmeldinger fra Altibox

Er internett nede? Får du ikke tilgang til tv-portalen? Forklaringen kan være at det har skjedd et uhell med gravearbeid i ditt område, det kan være brudd på en linje grunnet storm, eller det kan være planlagt vedlikehold på fiberlinjen eller annet utstyr som gjør at tjenestene er utilgjengelige akkurat nå.

For å se oppdaterte driftsmeldinger for ditt område, må du logge på 'Mine sider'.

Kan jeg få fiber fra Altifiber?

Sjekk om du også kan få Altibox-tjenester fra oss.

Sjekk om vi kan levere fiber til deg!

 

Altibox: Mine sider

Her finner du "mine sider".

Logg inn for første gang og opprett Altibox-bruker

Ny kunde? Du skal ha fått tilsendt et kundenummer og en PIN-kode fra Altibox.

Bruk disse til å logge inn på "Min side" for første gang, der kan du opprette et brukernavn og passord som er lettere for deg å huske. 

Altibox: TV

Her finner du informasjon og hjelp til feilsøking for din Altibox TV-løsning
Les mer her

Altibox: Internett

Har nettet falt ut?
Få hjelp til feilsøking her



Test hastigheten på ditt internett med Altibox speedometer
Klikk her for å sjekke hastighet

Gravemelding

Meld fra først, grav etterpå

Les mer om gravemelding her.

Faktura

Det sendes ut månedelig faktura fra Altifiber.

Faktura gjelder for tjenester med fast månedspris for inneværende måned, samt evt. forbruk av variable tjenester for foregående måned.

Mer info finner du på Mine Sider.

Altifiber tilbyr eFaktura og Avtalegiro. Dette oppretter du enten i din nettbank eller på Mine Sider.

Her finner du mer informasjon/hjelp/svar på faktura: Altibox Faktura

Oppsigelse

Ønsker du å si opp?

For hjelp til å si opp abonnement må du kontakte oss. Vi kan også hjelpe deg med å tilpasse abonnementet hvis du har fått endrede behov.
Kontakt oss her

Melde flytting

Ønsker du å melde flytting?

Altifiber leverer bredbånd og underholdningstjenester til Dalane i Rogaland og til store deler av Agder. Vi tilbyr flytting av abonnement til din nye adresse.

Send inn forespørsel her

Vilkår Her finner du informasjon om vilkår for Altibox privat. Dette gjelder produkter og tjenester levert av din Altibox-leverandør.

Les om vilkår for Altibox

Menneskene i Altifiber - Kundesenter Altfiber

Sjekk om du også kan få Altibox-tjenester fra oss

Vi gir deg stabil høyhastighets internett, fiber og telefoni av høy kvalitet som din lokale Altibox-partner, med Norges mest fornøyde tv-kunder og bredbåndskunder i over et tiår. Vi kobler opp en ny kunde hvert 11. minutt for å gi deg den beste opplevelsen med våre tjenester.

Ønsker du å bestille? Det gjør du her